Podcast: Play in new window | Download
W dzisiejszym, nieco innym niż wszystkie, odcinku porozmawiamy o mózgu, wartościach, ogólnym przebodźcowaniu [jeżeli takie słowo istnieje] oraz kampaniach rekrutacyjnych. Czy jako marka pracodawcy, posiadająca spore budżety reklamowe, powinniśmy czuć jakikolwiek opór, aby być dosłownie wszędzie? Jak takie „wyskakiwanie z lodówki” naszej marki pracodawcy wpływa na naszych kandydatów?
Piotr Bucki, na co dzień zajmuje się szlifowaniem ludzkich kompetencji, związanych z komunikowaniem. Wykorzystuje do tego psychologię poznawczą, neuropsychologię oraz badania z zakresu psychologii społecznej. Dużo inspiracji! Zapraszam do wysłuchania kolejnego odcinka podcastu Espresso Employer Branding.
PS. Jeżeli masz 30 sekund to gorąca prośba o ocenę mojego podcastu w iTunes (najlepiej 5* oczywiście). Tutaj link: https://itunes.apple.com/us/podcast/espresso-employer-branding/id1175835082?mt=2 . Z góry dziękuję i miłego dnia!
PS2. Trwa nabór na studia podyplomowe „Brand management. Zarządzanie marką firmy”, których twórcą jest Piotr Bucki. Jeżeli chcesz rozwinąć kompetencji w obszarze marketingu, pod okiem Piotra, lub moim (prowadzę przedmiot „Rebranding jako element strategii marketingowej firmy”) to zapraszam do zapisów: http://www.wsb.pl/gdansk/kandydaci/studia-podyplomowe/kierunki/brand-management-zarzadzanie-marka-firmy