Stwórzmy coś razem!
Jeżeli już trochę mnie znasz to wiesz, że uwielbiam tworzyć, inspirować i dzielić się wiedzą. Jeżeli jeszcze nie miałeś okazji mnie poznać to możesz zacząć od:
3 kroków do budowania zwinnej marki wg LEAN Branding.
Krok 1. Historia marki.
Krok 2. Symbole marki.
Krok 3. Strategia marki.
Pomogę Tobie na każdym z jego etapów.
Oferta warsztatu kreatywnego DNA Employer Brandingu™, o którym wspominam w moim podcascie (odcinek z Piotrem Buckim):
przeglądu prac agencji Brandish (www.brandish.pl), której, jako właściciel i dyrektor kreatywny, jestem dumną częścią – tutaj link do [PDF] książeczki z realizacjami.
Posłuchania podcastu Espresso Employer Branding czyli, krótkich audycji o budowaniu marki pracodawcy.
Zapoznania się z moimi prezentacjami np na slideshare.net.
Obejrzenia krótkiego filmu, który przybliży Tobie moją osobę jako prelegenta.
Odwiedzenia fizycznie lub on-line mojej kawiarni Mitte – chleb i kawa, którą uwielbiam z wzajemnością, a która w 100% wyraża moją osobę. Z reguły rozpoczynam tam poranki więc jest szansa, że tam się spotkamy.
Jeżeli kliknąłeś w jakikolwiek link powyżej to miałeś okazję zapoznać się z merytoryczną stroną mojej osoby (po część rozrywkową zapraszam na mój profil instagramowy).
Zastanówmy się, jak mógłbym pomóc Tobie, Twojej firmie czy organizacji:
1. Prelekcja na konferencji, którą organizujesz.
Jako prelegent występuję na wielu konferencjach branżowych poświęconych zarówno rynkowi pracy (np. www.kursnahr.pl) jak i marketingowi. Nierzadko jestem zapraszany aby opowiedzieć o tym jak buduję swój biznes czy markę osobistą. Inspiruję publiczność mówiąc nie tylko o sukcesie, ale i o porażkach, które mnie kształtują. Jeżeli chciałbyś abym wystąpił na Twojej konferencji lub znasz kogoś kto organizuje event, to poleć mnie lub pisz śmiało. Po prelekcji, podczas przerwy kawowej z przyjemnością przybiję Tobie piątkę!
2. Konsultacje, szkolenia i warsztaty.
Prowadzę konsultacje oraz warsztaty kreatywne z Lean Branding (zwinne budowanie marki), budowania marki pracodawcy (Employer Branding), projektowania propozycji wartość (Value Proposition Design) oraz innych zagadnień, które są w obrębie moich szerokich kompetencji. Jeżeli potrzebujesz wsparcia to pisz śmiało!
3. Szkolenia i warsztaty kreatywne – dla firm.
Warsztat kreatywny, a praktycznie cały proces kreatywny (tak, trzeba przygotować się wcześniej oraz popracować po zakończeniu warsztatu) to sposób na np. opracowanie efektywnego i dopasowanego do Twojej grupy odbiorców motywu przewodniego (tzw. KeyVisualu) kampanii rekrutacyjnej. To również sposób, aby przyjrzeć się doświadczeniom kandydata (Candidate Experience) czy też zaplanować proces onboardingu. Możliwości zastosowania elementów Design Thinking są praktycznie nieograniczone! Jeżeli potrzebujesz szkolenia/warsztatu dla zespołów HR i/lub marketingu to proszę o kontakt.
4. Doradztwo dla Twojej firmy czy organizacji.
Wspieram firmy takie jak Twoja. Sesje konsultingowe zaczynamy od rozpoznania wyzwania, przed którym stoi przedsiębiorstwo. Tylko znając cel organizacji jestem w stanie pomóc. Mam doświadczenie jako mentor firm typu startup oraz konsultant firm z sektora MŚP. Jestem członkiem doradców w Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości Starter oraz mentorem w Clipster Gdańsk. Byłem członkiem jury konkursu „Go Creative. Biznes na Start”.
Dlaczego warto ze maną współpracować?
- Bazuję na własnych doświadczeniach biznesowych.
- Zawsze mierzę efekty swojej pracy.
- Stale poszukuję inspiracji i dzielę się wiedzą.
5. Wdrożenie i nadzór nad strategią employer branding, narzędziami EB czy kreatywną kampanią rekrutacyjną.
Jeżeli nie masz jeszcze strategii EB to zbudujmy ją wspólnie. Jeżeli natomiast masz problem z jej egzekucją to również możesz skorzystać z mojego wsparcia jako project managera.
Jestem pewien, że z moją pomocą jesteś w stanie znaleźć to „coś”, dla którego ludzie chcą pracować dla Twojej firmy czy też dla Ciebie, chcą przychodzić do Twojej firmy, i dla którego w niej zostają.
6. Współpraca z Uczelniami.
od 2013 roku prowadzę zajęcia ze studentami. Zakres tematyczny prowadzonych przedmiotów to marketing, PR, sprzedaż, zarządzanie relacjami z klientem, strategie biznesowe oraz wiele innych. Obecnie współpracuję z Akademią Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku (zakład: Zarządzanie w Sporcie), gdzie prowadzę zajęcia ze studentami dziennymi oraz zaocznymi. Prowadzę również zajęcia na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej (kierunek: Brand Management, przedmiot: Rebranding jako element strategii) oraz przy wcześniej wymienionym już AWFiS Gdańsk.
Jestem otwarty na współpracę z innymi uczelniami i instytucjami.