To była jedna z bardziej merytorycznych konferencji na jakich występowałem. Wśród prelegentów przedstawiciele takich firm jak: Amazon, Danone, Saint-Gobain, Bank Zachodni WBK, Credit Agricole Bank, Alior Bank, PwC, Cognifide, Suez Polska. Wśród takich gigantów znalazł się Brandish. Prelekcja dotyczyła współpracy działów HR i Marketingu. Uczestnicy poznali narzędzie jakim jest kreatywny warsztat, dzięki któremu można wciągnąć marketing do projektów HR. Zwieńczeniem prelekcji był wywiad video, który nagrałem na potrzeby tego wystąpienia z Kasią Urbaniak z GetResponse. Tym bardziej cieszy fakt, że po prelekcji otrzymałem dużo pozytywnych komentarzy od uczestników. Był nawet jeden negatyw: „dlaczego tylko 50 minut”:)
Podczas wystąpienia oficjalnie ogłosiłem tytuł książki: „DNA Employer Brandingu”, więc teraz już nie ma zmiłuj.
Poniżej znajdziecie moją prelekcję a już wkrótce zaproponuję Wam warsztat dla działów HR i Marketingu.