Przy okazji prelekcji o employer brandingu, z którą miałem okazje wystąpić w Gorzowie Wielkopolskim (http://kursnahr.pl/gorzow-wielkopolski/) zostałem zaproszony do audycji „Godzina z ekspertem”. Zapis audio umieszczam poniżej. Zapraszam do odsłuchania! (niecałe 10 minut)
Dlaczego employer branding jest ważny? Może zacznijmy od wyjaśnienia co to jest employer branding? Jest to świadome budowanie wizerunku marki pracodawcy.
Co jeszcze usłyszycie ode mnie w audycji:
- Jaki mamy rynek pracy i co z tego wynika?
- Co ma wspólnego branding i employer branding?
- Jak ma wyglądać komunikacja pracodawcy aby była skuteczna?
- Co to znaczy „atrakcyjność marki pracodawcy”?
- Jak rekrutować programistów?
- Wiarygodność komunikatów czyli czego nie pisać w ogłoszeniach o prace.
- Jak pracownicy szukają pracy i jakie narzędzia są przez nich wykorzystywane.
- Jakiej rady udzielam studentom?
- Czy pracodawca powinien bać się wydatków związanych z employer branding?
- Kluczowa korzyść wynikająca z employer brandingu wewnętrznego.
Poniżej kilka zdjęć z wydarzenia: