ekspert employer branding podcast

Analityka w HR czyli co i jak mierzyć? Wywiad z Martą Dobrzańską.

0

Na kilka godzin przed wydarzeniem reInventHR odbywającym się w Gdańsku (cykliczne spotkania branży HR), spotkałem się z Martą Dobrzańską z firmy Great Digital i poprosiłem, aby podzieliła się wiedzą. Marta przez ponad 11-lat pracowała w największym serwisie rekrutacyjnym w Polsce (Pracuj.pl), gdzie prowadziła zespoły analityczno-badawcze, a także odpowiadała za rozwój produktów z obszaru big data. Marta, jak czytamy na stronie firmowej, potrafi wszystko zmierzyć i zbadać. Warto zatem posłuchać dzisiejszego gościa podcastu zanim przystąpimy do działania. Na początku wywiadu poruszamy temat rekrutacji kandydata pasywnego, bo był on tematem spotkania reInventHR. Następnie płynnie przechodzimy do wskaźników oraz dobrych i złych praktyk.

Więcej o Marcie Dobrzańskiej: Założyciel Great Digital, Strateg i Analityk HR. Przez ponad 11-lat pracowała w największym serwisie rekrutacyjnym w Polsce (Pracuj.pl), gdzie prowadziła zespoły analityczno-badawcze, a także odpowiadała za rozwój produktów z obszaru big data. Przeprowadziła kilkadziesiąt projektów badawczo-analitycznych dotyczących uczestników procesów HR-owych: rekruterów, kandydatów, a także pracowników. Odpowiada m.in. za analizy procesów rekrutacyjnych pracodawców, badania kandydatów aplikujących do firmy oraz zwiększanie efektywności procesów HR. Entuzjastka trendów HR Tech, zafascynowana możliwościami, jakie otwierają się w HR dzięki danym z social media. Zwolenniczka zwinnych metodyk prowadzenia projektów.

Marcin Potkański
Brand Advisor, CEO, Lecturer. / Employer Branding, Marketing & Coffee enthusiast
Powinno Ci się spodobać
Jednym zdaniem: Sektor MŚP potrzebuje Employer Brandingu.
Moja prelekcja na konferencji Puls Biznesu: Recruitment Days 2017

Zostaw swój komentarz

Komentarz*

Imię*
Strona WWW