ekspert employer branding

Moja prelekcja na konferencji Puls Biznesu: Recruitment Days 2017

0

To była jedna z bardziej merytorycznych konferencji na jakich występowałem. Wśród prelegentów przedstawiciele takich firm jak: Amazon, Danone, Saint-Gobain, Bank Zachodni WBK, Credit Agricole Bank, Alior Bank, PwC, Cognifide, Suez Polska. Wśród takich gigantów znalazł się Brandish. Prelekcja dotyczyła współpracy działów HR i Marketingu. Uczestnicy poznali narzędzie jakim jest kreatywny warsztat, dzięki któremu można wciągnąć marketing do projektów HR. Zwieńczeniem prelekcji był wywiad video, który nagrałem na potrzeby tego wystąpienia z Kasią Urbaniak z GetResponse. Tym bardziej cieszy fakt, że po prelekcji otrzymałem dużo pozytywnych komentarzy od uczestników. Był nawet jeden negatyw: „dlaczego tylko 50 minut”:)

Podczas wystąpienia oficjalnie ogłosiłem tytuł książki: „DNA Employer Brandingu”, więc teraz już nie ma zmiłuj.

Poniżej znajdziecie moją prelekcję a już wkrótce zaproponuję Wam warsztat dla działów HR i Marketingu.

 

 

Marcin Potkański
Brand Advisor, CEO, Lecturer. / Employer Branding, Marketing & Coffee enthusiast
Powinno Ci się spodobać
Jednym zdaniem: Sektor MŚP potrzebuje Employer Brandingu.
Efektywna współpraca zwaśnionych działów HR i marketingu – czy to możliwe?

Zostaw swój komentarz

Komentarz*

Imię*
Strona WWW