ekspert kawa marketing

Człowiek od Employer Brandingu, Marketingu i Kawy

0

Na pytanie, czym się zajmuję, odpowiadam:

zajmuję się employer brandingiem, marketingiem i kawą.

Dla wielu z nas jest to naturalne połączenie. Biznes i kawa od zawsze szły w parze. Ja poszedłem o krok dalej i w 2009 roku, dostrzegając chaos estetyczny świata, założyłem agencję reklamową Brandish (www.brandish.pl).

W 2013 roku, kierowany potrzebą rozpoczęcia dnia porządnym, włoskim espresso, otworzyłem sieć kawiarni inspirowaną dzielnicą Berlina – Mitte chleb i kawa (www.chlebikawa.pl).

Kolejny ciekawy przypadek, który wzbudził we mnie chęć działania to brak inicjatywy młodych ludzi, ubiegających się o pracę, zarówno w agencji Brandish, jak i w Mitte. Tym samym, poproszony o prowadzenie zajęć dydaktycznych, na  AWFiS Gdańsk w Zakładzie Zarządzania w Sporcie, a następnie zajęć na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej nie mogłem odmówić i od ponad trzech lat edukuje oraz inspiruje do działania moich wspaniałych studentów.

„Jeżeli jesteś piekarzem i lubisz piec bułki, to nie zakładaj swojej piekarni, bo będziesz robić wszystko inne tylko nie to”

– dzisiaj z pozycji Prezesa Zarządu agencji Brandish, całkowicie podpisuję się pod tymi słowami. Tworząc ofertę doradcy ds. Employer Brandingu (budowanie marki pracodawcy) chcę wspólnie z ciekawymi świata ludźmi, projektować silne marki dla ich firm, bądź dla nich samych. Dla tych wszystkich, którzy myślą podobnie do mnie. Dla ludzi, którzy nie pozostając obojętnymi na otaczający ich bałagan chcą robić piękne i przemyślane biznesowo rzeczy.

Nazywam się Marcin Potkański i buduje silne marki pracodawców (Employer Branding), w które wierzę całym sercem. Jak to robię?

  • Bazuję na własnych doświadczeniach biznesowych.
  • Zawsze mierzę efekty swojej pracy.
  • Stale poszukuję inspiracji i dzielę się wiedzą.

Stwórzmy coś razem!

Marcin Potkański
Brand Advisor, CEO, Lecturer. / Employer Branding, Marketing & Coffee enthusiast
Powinno Ci się spodobać
Onboarding czyli wdrażanie nowego pracownika w praktyce – wywiad z Ewą Kubską-Oleksy z Leroy Merlin
Jednym zdaniem: Sektor MŚP potrzebuje Employer Brandingu.

Zostaw swój komentarz

Komentarz*

Imię*
Strona WWW